Storingen

En als er dan toch iets mis gaat…

Mochten er storingen aan uw netwerksysteem ontstaan, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk,  telefoonnummer (0592) 670 016. Wij zijn bereikbaar 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Om u als klant snel van dienst te zijn, hebben wij mogelijkheden om (met uw toestemming) in te loggen op uw systeem. Hierdoor zijn wij in staat om hulp te bieden op afstand. Mocht deze storing door de helpdesk niet verholpen kunnen worden, dan zorgen wij ervoor dat er binnen 16 werkuren na storingsmelding een monteur bij u langskomt om de storing te verhelpen.

In het geval dat de monteur de storing niet ter plekke kan verhelpen, neemt hij de apparatuur die de storing veroorzaakt mee en biedt deze ter reparatie aan bij onze technische dienst. Tevens zorgt de monteur ervoor dat er tijdelijk vervangende apparatuur bij u komt te staan. Deze apparatuur kan licht afwijken van uw eigen apparatuur, maar zal altijd de meest essentiële functies kunnen uitvoeren.

Leave a Reply